
REFERENT/KA ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVEK / BACK OFFICE
Výsledkem vaší práce budou včas a správně zpracované objednávky pro naše zákazníky a včas informovaní aktivní zákazníci o právě probíhajících akcích
Co Vás na této pozici čeká?
-
každodenní komunikace se zákazníky (telefonická, e-mailová, osobní) a zpracovávání jejich objednávek v interním systému
-
péče o vybranou skupinu zákazníků a zpracovávání cenových nabídek či informování o aktuálních akcích
-
rozšiřování znalostí – brzy z vás budou odborníci schopní poradit a pomoci
Co je pro tuto práci třeba?
- upovídanost a příjemné vystupování – telefon budete mít na uchu zhruba polovinu vaší pracovní doby
- radost z práce a odolnost vůči stresu – budete muset občas zvládat i více úkonů najednou
- pečlivost a rychlost – zákazníci vám budou hlásit objednávky i telefonicky nebo při osobním odběru
- zodpovědnost – i na vás záleží, zda zákazník i příště pošle objednávku právě nám
- ochota a chuť se učit nové věci
- soutěživost a být týmový hráč – každý měsíc je nová výzva a my se snažíme vždy splnit a být za to také odměněni
- alespoň základní znalost MS Excel
Co vám můžeme zase na oplátku nabídnout my?
- práci na hlavní pracovní poměr od pondělí do pátku 7:30 – 16 hodin (v sezóně pak 8:00 - 16:30)
- zázemí stabilní české společnosti
- důkladné zaškolení na začátku – do vody vás nehodíme, a i do budoucna poradíme
- fajn kolektiv, se kterým si občas vyměníte názory, ale který je připravený pomoci
- finanční ohodnocení, které si budete moci sami ovlivnit směrem nahoru
- v případě dobrých výsledků možnost i kariérního růstu