informace

informace

POZOR – ZMĚNY V NÁHRADNÍM PLNĚNÍ!

 

Registrace je na NOVÉ ADRESE https://www.mpsv.cz/web/cz/-/evidence-nahradniho-plneni a dále byl změněn způsob přihlášení do evidence a je nutné si do údajů vaší firmy zadat kontaktní e-mail, na který budou chodit potvrzení o nahraných fakturách v režimu náhradního plnění.

 

Registrace na portálu je NUTNÁ včetně doplnění kontaktního e-mailu z důvodu. Jestliže nebude vaše firma zaregistrována, NENÍ MOŽNO dodavatelem nahrát fakturu v režimu náhradního plnění a vám nebude uznána!!

 

Příručka k této aplikaci je na konci stránky ↓ (náhradní plnění důležité informace, soubor PDF s názvem: Evidence náhradního plnění - nový portál od 102019)

 

 

TÝKÁ SE VÁS NÁHRADNÍ PLNĚNÍ?

O náhradním plnění jistě slyšíte ze všech stran.

Mělo by vás ale zajímat nebo ne?

- Zaměstnáváte více jak 25 osob? (včetně matek na mateřské, ale bez osob na ŽL)
- Nezaměstnáváte osoby se zdravotním postižením?
- Nechcete odvádět peníze do státního rozpočtu?

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ POSKYTUJEME I PRO NOVÉ ZÁKAZNÍKY!

Nabízíme vám možnost odebírat od nás kompletní sortiment pro Vaši kancelář (xerografické papíry, kancelářské produkty, občerstvení, hygienu, kancelářskou techniku, tonery a cartridge, židle, nábytek aj.). Náhradní plnění zajišťujeme přes společnost GATEBO s.r.o., které pomáháme i s částečným pracovním vytížením jejich zdravotně postižených zaměstnanců.
Poskytujeme nejlevnější náhradní plnění v ČR! Příplatek pouze ve výši 6 %!

Pro více informací vyplňte poptávkový formulář, my vám obratem spočítáme, za kolik musíte odebrat zboží a poskytneme kompletní informace s tím spojené.

Náhradní plnění je jeden ze tří způsobů jak dodržet zákonem určené zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP) v povinném podílu 4 % k celkovému počtu zaměstnanců. Novelizovaný zákon o zaměstnanosti platí pro všechny firmy a zaměstnavatele s více než 25 zaměstnanci, a to i pro instituce, které jsou organizační složkou státu.

V případě, že zaměstnáváte více jak 25 zaměstnanců, je vaší povinností jedna ze tří níže uvedených variant:

  1. zaměstnat osobu(y) se zdravotním postižením v poměru min. 4 % k celkovému počtu zaměstnanců
  2. odebrat výrobky či služby od zaměstnavatelů s více než 50 % zaměstnanci se zdravotním postižením, tzv. chráněných dílen = náhradní plnění
  3. odvést do státního rozpočtu 2,5 průměrné mzdy za každou nezaměstnanou OZP

Informace budou vždy poskytovány na základě aktuálního znění zákona O zaměstnanosti.

Náhradní plnění - důležité formuláře