Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

reference

reference

Přečtěte si doporučení našich zákazníků a uvidíte, že náhradní plnění prostřednictvím nákupu kancelářských potřeb vám pomůže vyřešit legislativní opatření.

 

Horní Počernice 19.12.2011

Vážená paní ředitelko,

téměř deset let spolupracuji s Vaší firmou prostřednictvím paní Marcely Pavlové. Od začátku naší spolupráce musím konstatovat, že její vystupování je nejen profesionální, ale i velice přátelské.

Samozřejmě, že jsem za ta léta vyzkoušela i jiné firmy, které mě nalákaly třeba na momentální slevy. Ale po negativních zkušenostech, kdy jsem se dotazovala na dovoz zboží, protože se stále nikdo neozýval, dodávka byla nekompletní, na dovezení zboží jsem čekala do pozdějších hodin apod., již neexperimentuji a kancelářské i čistící prostředky objednávám prostřednictvím PASu. Vyhovuje mi objednávání prostřednictvím e-shopu, perfektní je přístup Vašich operátorek v případě nějakých nejasností v objednávce, bleskurychlé dodání zboží… Samozřejmě pro naši školu je pozitivní, že poskytujete i nadále náhradní plnění.

Přeji Vám osobně i Vašim zaměstnancům zasloužený odpočinek v době vánočních svátků, hodně zdraví, štěstí a spokojenosti v osobním životě do roku 2012 a Vaší firmě hodně spokojených zákazníků. Vaše snažení určitě není v současné době lehké, ale pokud budete stále postupovat spíš formou “přátelství” než “nátlaku”, určitě i nadále budete mít úspěch.

Daniela Veselá, hospodářka školy